სასწავლო პროექტის ავტორი
|
||||||
სახელი, გვარი
|
ირმა კურტანიძე
|
|||||
ელ. ფოსტა
|
|
|||||
ბლოგი
|
|
|||||
სკოლა
|
სსიპ ქალაქ გორის #11 საჯარო
სკოლა
|
|||||
პროექტის მონახაზი
|
||||||
პროექტის სახელწოდება
|
||||||
Обычаи и традиции Нового года в разных странах
мира.
|
||||||
პროექტის მოკლე აღწერა
|
||||||
მოსწავლეები იკვლევენ,
აღწერენ და ადარებენ
საქართველოსა და მსოფლიოს
სხვადასხვა ქვეყნებში ახალი
წლის დღესასწაულთან დაკავშირებულ
ისტორიას, კულტურას, ტრადიციებს,
წეს-ჩვეულებებს. მუშაობის
პროცესში გამოავლენენ საერთო
ნიშნებს და რადიკალურ
განსხვავებებს. მოიძიებენ სხვადასხვა
მასალებს, მათ შორის
თქმულებებს, ლეგენდებს ინტერნეტით
და ინტერვიუს საშუალებით,
აგროვებენ ფოტომასალას და ინფორმაციას განათავსებენ პროექტის
ვებ-გვერდზე.
Power
point პროგრამის საშუალებით აკეთებენ პრეზენტაციას
დაინტერესებული აუდიტორიის წინაშე.
|
||||||
საგანი/საგნები
|
||||||
რუსული ენა
|
||||||
საფეხური/კლასი
|
||||||
საბაზო / VIII კლასი
|
||||||
პროექტის განხორციელების დრო
|
||||||
1 თვე (27.11.17 –
27.12.17)
|
||||||
პროექტის აქტუალობა
|
||||||
მოსწავლეები უცხოურ ენას იყენებენ
საგანმანათლებლო მიზნით, იჩენენ ინტერესს და ავლენენ ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ, დამოუკიდებლად განსაზღვრავენ
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნებს, იყენებენ სხვადასხვა სტრატეგიული უნარებს
წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად, იყენებენ რესურსებს სასწავლო საქმიანობის
ხელშესაწყობად, ამუშავებენ ინფორმაციას მისი დამახსოვრებისა
და ეფექტურად გამოყენების მიზნით, თანამშრომლობენ თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით. მოსწავლეები
განივითარებენ აზრის წერილობითი ფორმით
გადმოცემის, ინფორმაციის მოპოვებისა
და გადმოცემის, კომუნიკაციის,
აზრის გამოხატვის, კვლევა-ძიების,
შემოქმედებით და ინტერაქტიულ
უნარ-ჩვევებს. პროექტში
აქტიური მონაწილეობა მოსწავლეებს
ნებისმიერ სოციალურ გარემოში
წარმატებული კომუნიკაციის დამყარების
საშუალებას მისცემს და
გაუმარტივებს პარალელების გავლებას
საკუთარ კულტურულ გამოცდილებასა
და გარემოს შორის,
დაეხმარება კულტურულ მრავალფეროვნებასა და კუთვნილების განცდის
გაცნობიერებაში, ასწავლის სხვისი
ტრადიციების პატივისცემას და
ურთიერთგაგებას.
|
||||||
პროექტის სასწავლო მიზნები
|
||||||
პროექტის
მიზანია, საახალწლო დღესასწაულთან დაკავშირებული
ისტორიის, კულტურის, ტრადიციებისა
და წეს-ჩვეულებების
გაცნობა და პარალელების გავლება უცხო და
მშობლიურ კულტურებს შორის.
|
||||||
მოსალოდნელი შედეგი
|
||||||
მოსწავლეები მოძებულ მასალის ბლოგზე განათავსებენ და დაინტერესებული პირებისთვის პრეზენტაციას მოაწყობენ, მონაწილე
მოსწავლეები და დამსწრე საზოგადოება ერთმანეთს შთაბეჭდილებებს
გაუზიარებს.
|
||||||
პროექტის შეფასება
|
||||||
პროექტის მსვლელობის
ეტაპები
|
შეფასების მეთოდი
|
შეფასების
საშუალება/ინსტრუმენტი
|
||||
პროექტის
დასაწყისი
|
პრიორიეტების განსაზღვრა
|
გრაფიკული ორგანაიზერი
|
||||
პროექტის
მსვლელობა
|
მონიტორინგი
|
დღიურის წარმოება (ჩანაწერები)
|
||||
პროექტის
დასასრული
|
უკუკავშირი
|
გამოკითხვა (შეფასების რუბრიკა)
|
||||
შეფასების მოკლე მონახაზი
|
||||||
პროექტის დასაწყისში ხდება მიზნის დასახვა,
მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად გრაფიკული ორგანაიზერის საშუალებით დასახავს
პრიორიტეტებს და თანმიმდევრულად დაგეგმავენ აქტივობების განრიგს. პროექტის
მსვლელობისას მოსწავლეები ატარებენ აწარმოებენ დღიურს, აკეთებენ ჩანაწერებს
პროცესის მონიტორინგის მიზნით. პროექტის დასასრულს პრეზენტაციის შემდეგ პროექტის
მონაწილეები და დამსწრე საზოგადოება საშუალებით აფასებს პროექტის შედეგს.
|
||||||
ამოცანების დაგეგმვა
|
||||||
№
|
ამოცანის დასახელება და მოკლე აღწერა
|
ვადები
|
ამოცანის შესრულებაზე პასუხისმგებელი პირი
|
|||
1
|
დღიურის
წარმოება
|
27.11
– 27.12
|
ნინო
ყველაშვილი, მარიამ კოდალაძე
|
|||
2
|
მასალის მოძიება (ფოტო და ვიდეო მასალა, ინფორმაცია)
|
27.11 – 11.12
|
დავით
მინასიანი, მარიამ კოდალაძე
|
|||
3
|
ინტერვიუს ჩაწერა
|
27.11 – 11.12
|
ნინო
ყველაშვილი, დავით მელანაშვილი
|
|||
4
|
მონაცემთა
შედარება, აზრთა გაცვლა-გამოცვლა
|
11.12
– 18.12
|
დავით
მინასიანი, მარიამ კოდალაძე, ნინო ყველაშვილი, ლუკა შატაკიშვილი
|
|||
5
|
ბლოგის
შექმნა და ინფორმციის განთავსება
|
18.12 - 25.12
|
ლუკა
შატაკიშვილი
|
|||
6
|
პოსტერის
შექმნა
|
21.12 – 25.12
|
ნინო
ყველაშვილი, მარიამ კოდალაძე
|
|||
7
|
პრეზენტაციისთვის
მზადება
|
25.12 – 27.12
|
მარიამ
კოდალაძე, დავით მინასიანი, ნინო ყველაშვილი, ლუკა შატაკიშვილი, დავით მელანაშვილი
|
|||
8
|
პროექტის
პრეზენტაცია
|
28.12
|
მარიამ
კოდალაძე, დავით მინასიანი, ნინო ყველაშვილი, ლუკა შატაკიშვილი, დავით
მელანაშვილი
|
|||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
||||||
აპარატურული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც
პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||||||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
|
||||
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პროექტორი
|
ინტერნეტკავშირი
|
||||
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
||||||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ბლოგი
|
||||
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ვიდეო/აუდიო
რედაქტორი
|
ვებბრაუზერი
|
||||
სხვა რესურსები
|
ფორმატის
ქაღალდი, ფერადი ქაღალდები, ფოტომასალა, ფერადი მარკერები
|
|||||
სასწავლო პროექტის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
Время новогодних праздников — это время красивой, доброй сказки, которая приходит в каждый дом в конце каждого года с наступлением зимни...
No comments:
Post a Comment